tralala

Tooouvvaaa, du är helt unik du är inte som alla andra. Du finns där om man behöver dig! du är världens bästavän som finns, med dig kan man skratta hela tiden för varje sak även om man ens vet varför så är man alltid på humor med med dej :D du är så underbar om det inte hade vatt för dej, hade vi aldrig hört på
"borsta dina tänder" eller andra låtar ;) har så många fina minnen med dig :D det finns säkert fler bilder än bara dessa kanske en 1miljon eller mer, 
 du är shaggy - jag är scooby
du gillar barbapapa - jag gillar scooby-doo
du är 13 år -  jag är också 13 år
du ÄLSKAR choklad - jag ÄLSKAR bananer
du gillar eminem - jag gillar C.R 7

♥du är världens finaste vän utan dej, hade det inte varit något lööööve you♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback