vi kör en sån här liiiista...

Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? ingen anning, vill inte ha BARN NU??? 
Vad kan du verkligen INTE äta? Hmm, innan gillade jag verkligen inte lassnage, men har börjat gilla det igen så har ingen anning :S
Vilken var den senaste filmen du såg? SCOOBY-DOO♥ 
Har du bra självförtroende? Nja, kanske inte så mycket...
Äger du en onepiece? jaooop, men en inte en riktigt :(
Snusar eller röker du? Nej fy det får man ej göra!!
Beskriv ditt drömutseende - ???
Skriv namnet på någon bästavän. Tova, Mette, Kevin och många fler!
Någon du har kysst: kevin♥
Den du saknar: Kevin....och min _______♥
Den du senast sov över hos: Tovis :D .
Vem skrev du senast med på Facebook? tova ;)
Vad väljer du, kakor eller popcorn? POOOPCOOORN HELT KLART :D :D
 
Skäms du över någon av dina vänner? TOOOOOVA, haha naj :D 
Vem pratar du med om du är ledsen? Den som jag litar på mest, och den som bryr sig annars så brukar. Jag bara tänka på nåt annat....
Din absolut sämsta egenskap? kanske, lite störig ibland, att jag ljög väldigt mycket innan och kunde inte hålla löften men är inte alls en sån längre så det är bra :D
Din bästa egenskap? vet inte ;/
En låt du är beroende av just nu? "borsta tänderna" HAHAHAH tova .loveU
Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? "saknar dig<33 "
Kan man vara vän med sitt ex? ja, varför inte?
Hur ofta dricker du alkohol? Aldrig !
Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? Förstår inte varför man håller på med det, det finns andra saker att göra?
Har du provat på droger någon gång? Nej, kommer aldrig göra det heller!
Hade du kunnat ha distansförhållande? Nääj, hade nog inte klarat det :(
Vad handlade din senaste dröm om? minns inte :(
 
 
Vad väger du? Är du nöjd med det? Ca 39-40 kg, nja rätt så, vissa säger att jag väger väldigt lite...
Hur lång är du? Är du nöjd med det? 147 eller 148 NEJ!! vill vara en 150 ;)
Vilken är den bästa svenska filmen? Kanske "jag saknar dig"? 
De bästa svenska skådespelarna? Jag vet inte.
Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Harry Potter, fast gillar Twilight också.
Ditt humör för tillfället? nja, forever alone :'(
En vacker person: alla mina fiiiiiina vänner som finns där för mig!.
Accepterar du okända som vänner på Facebook? HAHAHAHAH :D .
Vem kramade du senast? tööööva  
Vem träffade du senast? tööööva ;)
Är du kär just nu? JA SOM IN I OHHHH .
När grät du senast? månader sen.,,,
Sminkar du dig varje dag? nej,
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? båda tror, jag men kanske mest pappsen det burkar många säga ....
Är du helsvensk? Nä, halv r.....
Den bästa bloggen? SHORTIE.SE 
Är du en nagelbitare? hehhe, lite kanske ;)
Vad vill du bli när du blir äldre? Miljonär så jag slipper jobba :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback