frågor

Skulle du kunna gå hela ditt liv utan att röka?: ja!
Är du singel/upptagen/förkrossad/förvirrad?: jag e singel,singel ;)
Vad skulle du säga om någon sa att du såg bra ut?: tackar :D
Har någon sagt till dig ''det är inte du, det är jag''?: japp 
Är du intresserad av någon nu?: JAAAAAAAAAAAA :D<333
Vem kysste du senast?: det var länge sen jag kysste någon det, va nog förra året----
Vad ser du fram emot till nästa helg?: bajs helg :( ne bara skoja, kååååmpisar tror jag
Vill du vara singel?: vet inte...
Gick du ut eller stanna hemma igår kväll?: hemma
Hur länge var du vaken igår kväll?: typ till 11-12
Kommer du ihåg senaste gången när du kom fram till att du verkligen gillade någon?: yes..
Senaste tre drickorna du drack?: mjölk,vatten och o'boy :D
Har du någonsin låtsas att du gillat någon?: nepp,eller vet inte ?
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och inte menat det?: haha japps :D
Ärligt, har någon sett dig i bara underkläder som senaste 3 månaderna?: ja :'(
Är det svårt för dig att komma över någon?: vet inte om, jag verkligen gilla killen så mycket så tror jag kanske det ;)
Tänk dig för 5 månader sedan, var du singel då?: japppps 
Vad gjorde du halv ett igår?: skola:D

Hållt hand med någon denna vecka?: joppps :D
Skulle du kunna gå hela ditt liv utan att dricka alkohol?: tror det ,vill inte hålla på med sånt skit!
Vad ska dina barn heta?: ingen anning ?
Saknar du någon?: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(
Har du någonsin kysst tre eller fler personer på en kväll?: naj,,
Var din senaste kyss i en säng?: nej
Är du bra på att dölja dina känslor för någon?: faktiskt inte, dom märker det :(
Har du någonsin gråtit av ilska?: kanske :S
Vem såg du senast?: mamma, och gabi(syrran) :)
Lyssnar du på musik just nu?: japps :D
Vad vill du verkligen ha just nu?: killllllllllen <333333,och en massa annat :)

Vad var det senaste du sa högt?: väääääääääänta
Hur var ditt hjärta senast?: glad :D
Använder du luvan om du har en luvtröja?: inte så mycket
Har du strumpor på dig nu?: yes :D
Vad kallar folk dig?: alex,apan osv....

Vill du prata med personen du tycker om ikväll?: why not ? ;D ;D
Har du något väldigt stressigt i ditt liv just nu?: nej, bara lessen över en sak...
Vem delade du säng med senast?: kommer inte ihåg? :/
Gjort något dåligt igår?: vet inte,kanske :P
Vem var den senaste av motsatta könet som kramade dig?: antigen,keeeeevvvin eller filip?? :D
Blir du stressad lätt?: det beror på vad det handlar om :)
Har du/ska du sjunga idag?: haha.... 

Har du någonsin velat berätta något för nån men inte gjort det?: japp 
Vad gör du när du behöver prata med någon?: "jag vill prata med dig" eller nåt sånt tror jag :D
Har du någonsin åkt till akuten med ambulans?: nej
Vad lyssnar du på just nu?: rhianna,diamonds 

Är det något fel med dig just nu?: mitt hår :(
Vad har du på din handled just nu?: 2 tåttar =)
Var köpte du den tröjan du har på dig nu?: vet inte
Vad gillar du mest: varm choklad eller pucko/oboy?: pucko/o'boy :D<333 
Önskar du dig något 11:11?: nej
Är du en bra sångare?: ingen anning.....?
Kärlek är något bra va?: jaaa men inte alltid...

Saknar du det så det var för 6 månader sen?: kommer inte ihåg? 
Har du någonsin spelat golf/mini golf?: yep
Litar du lätt på folk?: nej, måste lära känna dom först sen så :)
Har du någonsin stannat uppe på natten och pratat i telefon, med vem?: inte hela natten kanske halva :)   
Vilken är din favorit affär?: NETTO♥

Har du någonsin provat att äta med kinapinnar?: naj :(
Har du någonsin slagit till någon i ansiktet?: haha ja ;D
Har du en lilla syster?: ja...
Har du någonsin varit i usa?: nej
Tänk tillbaka till den senaste personen du sa ''jag älskar dig'' till, menade du det?: ja :D

Har du kramat någon den senaste veckan?: japps,mååånga :D
Vad gjorde du igår kväll?: skola, och städa....
Har du någonsin ångrat att du kysst någon?: japps,...
Är det någon person som alltid kan få dig le?: hahha japps :D många kan få maj att le<3333
Var dom senaste tre kyssarna från samma person?: ja...
Har du kysst någon dom senaste fem dagarna?: nej?
Vad är bäst: sova ensam eller med någon?: både och :)
Kommer nästa fredag, bli en bra fredag?: hoppas det :D


Kommentarer
Julia säger:

Hej! Kolla gärna min blogg, jag bloggar om humor, musik, basket och mer :D

2012-10-13 | 17:01:45
Bloggadress: http://juliaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback