pööözzz

Hur ska jag börja, har varit på center syd hela dagen! stor handla, skulle egentligen va med felicia med eftersom jag var borta hela dan så gick det inte. Men imoron ska vi va och då ska vi ta fina höst bilder :D 
Är skit trött tror att jag kommer somna rätt tidigt idag! hehe, kollar på sumrfarna nu skit skojigt :D 
när jag va på centan så hittade jag jätte FINA gympa skor och ett par andra :D och massa andra saker, som jag ville ha. När jag skulle köpa gympaskorna så hade dom stängt, blev jätte lessen :( aja, får sticka dit nån gång i veckan hoppas bara dom är kvar då för annars får dom smaka på MORMORSALEXPANKAKA!! 
HAHAHAHAH :D 

ha det bra pööözz♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback