heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D
förlåt för jag inte har bloggat, har haft jätte mycket att göra :D fråga inte vad som har hänt med designen har försört allt kan inte ändra tillbaks heller :( ska fixa det nån annan gång! i fredes va jag med kompisar igår också eller jag va på centan med mammsen och syrran stor handla MYCKET mat :D ni vet man behöver bli lite mullig ;)
idag va igen på centan med nicole och feffe :D handla inga kläder (inte igår heller) fick ett par guld-silver örhänge 
som jag inte orkar fota och sen fick jag också skor och ja osv....  juste igår och idag så var det sånt
"model för en dag" blev fotad och sånt fick lite mycket smink....
juste snälla kan ni rösta på maj? gå in på center syd och sen fattar ni själva :D om jag vinner så delar jag med mig av pressentkortett(stavning) :D ♥ 
nu ska jag fixa bloggen sen kommer det komme en överaskinig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback