100 frååågor om mig?

1. Hur gammal är du om fem år? 19 stor flicka :D

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? tv:n HAHAHHAHA <3333

 3. Hur lång är du? 1.50 :)

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? hmmm, typ PLL eller hajar som hajar

 5. Vem ringde du senast? min kåååmpis eriic :)

 6. Vem ringde dig senast? mamma<3

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "SKYPE<33333333333333333333??"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta, men i apri-maj kommer dom skilja sig :(

10. När såg du senast din mamma? en timme sen

 11. Vilken ögonfärg har du? grön,gula och lite gråa ;)

12. När vaknade du i dag? typ 10 ...

 13. Vilken är din favoritjulsång? RUDOLF MED RÖDA MULEN HAAAAN E MIN GAGAGGAGGA :D

14. Vilken är din favoritplats? vet inte 

15. Vilken plats föredrar du minst? hmm, vissa tråkiga lektioner det vill man slippa..

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? SVERIGE :D

 17. Vad skrämde dig om natten som barn?  jag är fortfarande barn :) mardrömmar, var alltid rädd att det fanns monstrar under sängen och vampyrer..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  mins faktiskt inte men det va nog, när jag och eric skypade så  bråkade vi :D

19. Hur stor är din säng?  vet inte ?

 20. Har du stationär eller bärbar dator?  bärbar :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? sover inte naken i alla fall :D haha sover med kläder typ som t-shirt och gympa shorts :)

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två , tre

 23. Hur många landskap har du bott i? ett, lilla skåne :D

24. Vilka städer har du bott i? lund,ute på landet och nu i kävlinge..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor 

 26. Är du social? vet inte...

27. Vilken är din favoritglass? ben and jerry's men det kostar mycket :( men jag gillar alla andra sorts glassar också ♥

28. Vilken är din favoritefterrätt? ingen annning 

29. Tycker du om kinamat? älskar kryddatmat, typ thaimat och sånt så kinamat är super duper ultra gott :D

30. Tycker du om kaffe? lite bara om det är kaffe med mjölk & socker!

31. Vad dricker du till frukost? Äter inte frukost så ofta, men mjölk, O'BOY<33

32. Sover du på någon särskild sida? NÄÄÄÄJJ

33. Kan du spela poker? Har aldrig spelat

34. Tycker du om att mysa/kela? yeeeahh, super ultra mysigt YOU KNOW! :D

 35. Är du en beroendemänniska? Bara i dig! HAHAH, bara skoja så där ;)

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? aaa, min farbror och många av mina kompisars "släktingar"

37. Vill du ha barn? vet inte ..

38. Kan du några andra språk än svenska? yeaas, lite rumänska, engelska, läser franska i skolan men fattar typ inget...

39. Har du någonsin åkt ambulans? nääjj

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet :D

41. Vad spenderar du helst pengar på? kååmpisar, godis&chips, ibland kläder nästan allt omöjligt

 42. Äger du dyrbara smycken? ne

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? HANNAH MONTANAH?? :D haha, har ingen favvo kollar på allt!

MEN SCOOBY & NICKENYFIKEN FÅR MAN EJ MISSA!

 44. Kan du rulla med tungan? yeeass

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många, trevliga,fiffiga & roliga männsikor så kan inte välja!♥

46. Sover du med gosedjur? HAHAHAH JAAAAAA FAKTISKT DET ÄR MYSSIGT :D annars drömmer jag mardrömmar :(

47. Vad har du för ringsignal? What's the new Scooby-doo

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jajajamännsan svejsan :D

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt t-shirt som jag har på mig nu!

 50. Flirtar du mycket? vet inte

51. Kan du byta olja på bilen? nooopppeee snooopppeee :( 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? näääj, jag kör inte bil än :(

 53. Vilken var den senaste boken du läste? mins inte :/

 54. Läser du dagstidningen? jaaaaa, om jag hittar några så tar jag om och läser ;D

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Goal ;)

56. Dansar du i bilen? HAHAHA IBLAND FAST INTE I MIN BIL FÖR HAR INGEN I NÅGONS ANNAN :D

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? nrj

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hej 

 59. När var du i kyrkan senast? För några månader sen domkyrkan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Anna Capobianco♥ Hampus och många andra!

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? två nätter eller dagar :)

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Du det är många :D haha, nääj men många har sagt snälla komplimanger om att jag är söt,roliga, SATANS SNYGG, trevlig, en söt tös, och massa annat :) <3

63. Vad lyssnar du på just nu? let her go - passenger

64. Har du varit med i tidningen? jaaaaapppsss :D

65. Vad är det konstigaste du ätit? hmm, vet inte

66. Vem såg dig naken senast? Du det vet jag inte...

 67. Vad är det för färg på din tandborste?  

 68. Hur imponerar man på dig? vet inte

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Den/dom jag litar på mest!♥

 70. Har du någon piercing? ÖRONEN :D haha, nääj men ska kanske ha navelpircing eller göra ett till hål i örat har velat ha det i två år ;)

71. Din största vinst? vet inte ..

72. Civilstånd? vad är det? ;O

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, skype och läser bloggar =)

74. Är du fåfäng? njaa, kanske

75. Ångrar du någonting du gjort? JAAAA

76. Hur gammal är din pappa? 40 :)

77. Vilket är ditt drömjobb? Fotbollsproffs eller nåt annat 

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? japp..

79. Vad har du haft för husdjur? Hamstrar, jag har också haft hund, katter, och hönor... 

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag är oftast den son brukar få skäl i skolan, nästan av alla lärare :(

81. Svär du ofta? njaa, ibland ;)

82. Sverige när det är som bäst? NÄR DET ÄR SOMMAR

83. Kan du åka slalom? NÄÄÄÄÄJJJ

 84. Vad har du ätit i dag? cocopopps med yoggi , och en macka med marabou pihladelfia stav

85. Vad har du för utbildning? vet inte ens om jag har det? ;O

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ingen speciell..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? allt...

88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är nästan alltid possitiv! :D

89. Vilken är din sämsta egenskap? att ibland får jag PMS och då bilr jag lessen/arg utan annledning :(

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?  CHRISTIANO RONALDO OCH nån som jag inte kommer på :(

91. Saknar du något? jaa :(

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? njaa, det beror på :D

 93. Vad gör dig ledsen? Kommer inte på något nu :/

 94. Vad gör dig glad? NÄSTAN ALLLLLT :D

 95. Har du varit gift eller förlovad? jag är gift med, Ebba och jag är också förlovad med Mette ;)

96. Vad ska du göra i helgen? BLI FRISK!!! :(

 97. Vad är det knasigaste du gjort? DU JAG HAR MYCKET :D

 98. Vad har du för laster? va?? ;O

 99. Vem är din förebild? CHRISIANO RONALDO OCH MINA UNDERBARA FIFFIGA VÄNNER♥

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ska plubicera det, sen ska jag kolla på tv och bli frisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback