Q/A love

Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd: Singel 
02. Är du nöjd med det: Gillar att va singel det e kul :D men liksom ibland är det lite trevligt att ha en kille också.
03. Vem kysste du senast: kevin..
04. Har du varit kär på riktigt: YAAAAAYAYAYA :)
05. Har du varit ihop med någon du älskar: JApp, den jag va ihop med ;)
06. Ditt längsta förhållande: 3 eller 4 månader MOHAHAH
07. Ditt äldsta strul: 99:a
08. Ditt yngsta strul: 99:a
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt: lika gamla som jag sen kanske 1-2 år äldre :D
10. Vad för sorts killar faller du för: vet inte beror på :)
11. När kysste du någon senast: typ två månader sen?
12. När vill du skaffa barn: när jag e stor :D
13. Har du kysst någon annans pojkvän: näääjjj, taskigt :(
14.Är du kär: vet inte, kanske ...
15.Vem var senaste kille du va ihop med?: Kevin.
16.När blev ni tillsammans?: 22 oktober tror jag , fast vi gjorde slut den 21 eller 22 januari.
17.Hur täffades ni: skolan 
18.Kände ni varandra innan ni blev ihop: neejj, inte såå mycket vi va mer kååmpisar :D
19.Hur gammal är han: 13
20.Har du slagit honom: HAHHAA JAPP, på skämt och den misstag :(
21.Har du haft roligt med honom: jaapp :)
22.Fick han dig att skratta: jaaa, många gånger ;)
23.Fick du fjärilar i magen när du såg  honom: ja, någora gånger eller vad jag mins i allafall :D
24. Vem var det som gjorde slut?: jag...
25. Om det var du som breakade allt, varför gjorde du det?: för jag hade inga känslor för honom länge :)
26. Skulle du vilja bli ihop med någon nu?: Vet jag inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback