10 dagar

Varje dag i 10 dagar så ska jag skriva något, och lägga upp bilder :D 
typ som 30 dagar fast jag tar 10 för det är enklare att hålla koll på!
 börjar med det idag! kommer inte göra det hela tiden , men kanske när jag inte vet vad jag ska skriva om :D
som idag.... heheh ;D
Dag 1  — En bild på mig + 10 fakta om mig själv
Dag 2  — en bild på min handstil
Dag 3  — En person jag längtar efter
Dag 4  — En bild på något jag önskar

Dag 5  — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 6  — Det här får mig att skratta
Dag 7  — Det jag tycker om att göra
Dag 8  — Om jag skulle få en valfri resa - vart?
Dag 9  — Hur jag klär mig

Dag 10 — En bild som är över ett år gammal och en nytagen bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback