Dag 1 —

 
Dag 1  — En bild på mig + 10 fakta om mig själv
1. Jag ÄLSKAR att göra dessa smiliserna " :D :D :D :D "
2. jag fyller år den 19:e januari<33333
3. BANANER-APOR-CHRISTIANO RONALDO-SCOOBY DOO- ÄR DET BÄSTA JAG VET
4. jag är inte halv svensk jag består också av 50% rumänsk
5. jag är inte singel ;) HAHAHAHAH
6. jag hatar inte spindlar, men jag gillar inte dom tycker att dom är blääääiga :(
7. jag har tappat bort mina nyklar -.-....-.-.-.-.-.-
8. JAG ÄÄÄÄÄLSKAR TIVOLI<3333333
9. jag saknar och älskar min pappa även om han inte är hemma så ofta, han är mest borta med jobbet
10. MINA BÄSTA VÄNNER ÄR DOM BÄSTA FINNS TOVA, METTE,KEVIN osv..♥
 
 
 
 

Kommentarer
Meetteee säger:

Är jag din bästavän? :D <333

2013-01-05 | 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback