VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE

förlåt mig riktigt mycket, glömde bort bloggen helt  men dom sennaste veckorna så har jag haft fult upp med skolan och sånt så kunde verkligen inte blogga.....
världens sämsta bloggare! ska blogga så mycket jag kan nu för har lov nu i typ 3-4 veckor så :D 

Dessa sennaste dagarna har jag gjort riktigt mycket , kan inte skirva så allt, men kan börja med måndag typ
Måndag: 
skolan som vanligt minns inte så mycket vad vi gjorde då, men efter skolan så var jag med kevin och sånt!
Tisdag:
hmm, jag tror att jag va med eric, ludde och mette  vi va hemma hos mig och sånt kollade på film och åt massa chip,julmust och sånt  vi kollade på ice age!
juste när vi hade franska så skulle vi kolla på film ,så när vi skulle flytta på stolarna jag och ebba byte plats så råkade jag fisa men det va bara ebba som hörde det va världens pinsamste fast vi skratta riktigt mycket efter
Onsdag:
Ohyeah :D vi hade vollyboll alla sjuor på skolan, vi skulle tävla mot andra klasser
tjejer mot tjejer och killar mot killar det gick riktigt bra vi vann 4 matcher men förlorade 1  av  tjejerna så
VANN VI :D HAHAHAAH SÅ DUKTIGA VI E VI KÄMPADE RIKTIGT HÅRT  men killarna i vårt lag kom sist, tycker synd om dom! dom var ändån jätte duktiga  sen efter det så va jag med tova lite sen blev min mamma sur så jag fick städa och sånt...
Torsdag:
JULAVSLUTNING! fick mina betyg inte så jätte nöjd, ska skärpa mig tills nästa år! sa det också när vi skulle börja 7:an men jag gjorde inte mitt bästa  jaja, nästa år då ska lilla apan bli en stor flicka och då ska jag ta det lite mer på allvar :D slutade rätt tidigt typ 12 sen efter det stack jag och världens bästa tova till centan köpte julklappar och sånt :D vi va där till 8-9 på kvällen! från ett till åtta eller nio hehe duktiga små flickor 
 
ohh, vad jag skrev mycket.Kan bli författare NU ne bara skoja, JAG TRODDE ATT VÄRLDEN SKULLE GÅ UNDER?? :( inte för att jag ville dö men jag trodde på det så mycket.....
kul, första lov dagen och jag passar min syrra....
Fast jag får pengar och det e bra♣

Kommentarer
Anonym säger:

skulle vi va idag eller?:) Med vänlig hälsning, tova haha

2012-12-21 | 12:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback