häxtanten

tjena bananskumtomtar :D 
idag är det söndag? och imorgon månda och då är det skola :D längtar fakiskt det är rätt kul att gå i skolan nu när man har börjat på en ny skola! fast visa lektioner är tråkiga! men annars så är det RIKTIGT NIZE :D
i fredas hade vi sån där film festival och då så kolla alla sjur på alls filmer,min var nominerad  "häxtanten"
min grupp vann som bästa skådespelare  det va pinsamt när dom kalla upp oss på scen :S....
vann ett oscarpris och ett blombucket...
japps det var det :D igår va jag med fleffle vi va på cirkus,sybilla och sånt ,juste i fredes så sov jag över me vicky,elle och friday  fick möta dom kl.22-23 de va jätte läskigt trodde att jag skulle bajsa på mig :(
haha idag ska jag träffa mette i think ;)
vi ses svampar♥

Kommentarer
Sandra säger:

Stort Grattis! :)

2012-09-23 | 13:09:01
Bloggadress: http://ssandralundqvist.blogg.se/
elle säger:

grattis! ;) haha döööör, de va skit läskigt :s haha men kul hade vi iallafall! ;D<333

2012-09-26 | 12:44:31
Bloggadress: http://lifeasbestfriends.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback