kitt katt.. "mjaow"

ohhh.... blir så sugen nam nam :'( hade skola idag rätt bra dag e SÅ glad för att jag snacka med en person som _ _ _ _ _ _ _ ♥  vi snacka jätte mycket med varandra :D till och med lektionerna var jätte roliga :D 
imorgon har vi idrott på morgonen, hoppas att vi inte ska springa ingen för orkar inte :(  efter skolan idag var jag med mette vi köpte minimarshemowlles (hehe dålig på stavning)  vi hade också en tändare och då grilla vi fast det blev inte så bra men det funka :D 
igår va jag med ebba vi hade jätte skojigt ;) imorogn vet jag inte vad jag ska  göra men säkert nåt roligt!
JUSTE JAG E 1.57,5 men vet inte om det stämmer men om det gör det så :D :D :D
pözz:* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback