ny blogg

halloj :D saknat maj??
ny blogg ny skola nya människor och en NY MOBIL ;D 
har inte bloggat på jätte länge men det är för jag har ingen data just nu och det är därför den andra blogggen inte blir upptaderat :( kan inte komma in på den längre funkar inte den bara bajsar saj heeeeelllllaaaa tiden haha :D
jag kommer blogga från min pappas kompis data ibland eller hoss kompisar och ibland på mobilen om det funkar :)
jag går i sjuan fÖresten alla e sååååå snälla men det mina andra kompisar också juste jag har börjat på fotboll också började för en vecka sen ;) riktigt nice hehe ni vet jag älskar
♥CRISTIANO RONALDO APOR BANANER KOMPSIAR OSV.... ♥
nu laggar google chrome bajs....
gammal bild haha :D
 
 
 
riktigt gammla bilder sen sommras tror jag hahha :D ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback