skola imoron

tjenismicropennis de va länge sen jag blogga (två dagar sen) haha :D
har varit me mååånga igår och idag! igår va jag me sandberg,hampe,feffle,elle och eme sen stack dom tre tjejerna hem så då fick jag va me dom två bajskorvarna, haha igår så gick mina byxor sönder mellan skrevet när jag skulle knytta mina skor och då skartta sandberg och hampe :( idag va jag med sofia, sandberg, fleffle vi åt en bigga familjepizza :D sen så va vi lite me sanna,sabina,vicky och elle :D sen efter skulle dom hem och då skulle sofia också hem ,så då va bara jag och fleffle och sandberg kvar ;) sen så va vi me hampe och crossner fast bara lite sen stack vi hem :D undrar varför jag skrev allt detta men har liksom tråkigt när jag skypar me sandberg och sofia trololo :D haha nu ska jag fixa mig sen så ska ja nanna :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback