hur jag än försöker så blir det fel

tar bort bloggen, sen för det är bloggens fel för att jag better mig dåligt sen är det migg fel också ska göra en förändring i livet nu orkar inte såra folk mer så, bloggen ska bort tänker aldrig mer blogga igen det är slut nu.
Vill inte härma alla med färgglad blogg :( 

TILL DIG
ville verkligen inte blogga om samma saker som du ville inte ha en likadan blogg, men jag tyckte att det va coolt som du bloggade så ville också göra likadant som du så det va det som fick att mig bli en jävla människa, hatar mig själv för allt jag har gjort :( och jag förtjänar livets hårdaste sak som finns. Snälla det skulle betyda riktigt mycket om du kunde börja blogga som förut med massa färgglada saker :) för jag tar bort min blogg 
orkar inte mer att jag alltid ska härma dig med massa saker så ska börja förändra detta nu...
du betyder jävligt mycket för mig så nu ska jag sätta fart och ändra på allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback