14 år


JAAAAAAG HAR FYLLT ÅR FYLLDE ÅR IGÅR :D det är lite sjukt faktiskt, men det känns som jag fortfarande är 13 :D HAHAHAHAH MEN JAG SKA SKRIVA VAD JAG GJORDE I FREDES OCH IGÅR, OCH IDAG för jag har tråkigt MOHAHAH♥
 
Fredag:
hade skola, hade gympa sista lektionen sen så efter skolan blev jag ägad fick 14 ägg i huvudet..
skulle ägentligen få 15 st men eme missade så den hamna på marken :D sen gick jag hem , och gissa vad min mamma ägga mig också :( hon bara du är redan äggad så du behöver ett till. Sen duscha jag sen va jag lite med ebba :)
 
 
lördag:
 JAAAAAG FYLLDE ÅR MOHAHAHAH :D fick rätt så många presenter. Jag åt tråta äppelkaka mycket maaaat♥ sen va jag lite med ebba, träffade henne snabbt för hon skulle ge mig paket. Sen efter det gick jag hem och åt lite till sen va jag med TOOOOOOVAAA :D världens bästa födelsedag!  så nu e jag 14 år hohohoh
 
preeeesneter:
presentkort på stadium 
england landslag fotbollströja ...
kinderägg
halsband och örhänge av pappsen♥
tröja "yes"
tre chokolader nam nam :D
massa andra örhöngen, fast ett par använde jag när jag fick dom så har på mig dom nu 
AAAAAÅAPAAAA av ebba tack finaste ebba♥
real madrid almenacka 
tre scooby-doo filmer
jens
axe parfym/doeu 
fick en ben jerry's i fredags som förvägs present och sen i lördags .. :D lite dyrt..
trööööja
fick tre par strumpor som ser lika danna ut som mina andra.. hhaah mammmmaaaa :D
så det va allt rätt mycket :D
 
söndag:
Skulle ägentligen va med kevin med han kunde inte, så frida ringde och frågade om vi skulle va så jag va med henne och emma , mycket mycket trevligt :D 
men nu ska jag sssooooovaaaaa natto natto patto ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback