glass

 
känner mig så tjock, HAHAH! lovet började riktigt bra :D har ätit så satans mycket sen i fredes tror att jag kommer rulla till skolan yeaaah har alltid velat va en köttbulle :D Men i fredes fikade jag med ludde åt & åt. I lördes va jag med felicia på nova där jag också åt JÄKLIGT mycket väldigt spontant! HAHAH sen va vi med elenor, så vi tre sov över och åt en massa mat kräng! igår badade jag också med ebba & felicia och ja jag åt riktigt mycke igår med och idag eftersom jag va med i malmö med mammsen och sen lund där jag också krängde och nu, ja glass asså det känns som jag ska spy snart. Bläää orkar inte ens äta glassen, ska nog se om jag får lite inspiration så jag kan fixa en ny design idag! kraaam ♥

Kommentarer
Elina säger:

ÅÅH B&J! Fan va gott! Har dock aldrig smakat just den där! Är den lika fantastisk som de andra smakerna? ;) Kram!

2013-04-01 | 21:48:02
Bloggadress: http://elinaklopper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback